Bbetll Kızlar testi yaptığım an ikinci çizgi beyaz çıktı. Fotoğrafta belli olmuyor ama beyaz neden böyle
nur34_ Bbetll canim bnde hamile kalmadan once testte oyle gormustum o beyaz dedigin cizgiyi isiga fln tutunca goruyosun ztn ekran altinda cizgiler var kirmizi olmasa gebelik yok ztn
Nis Bbetll hele birde kan ver ama saglık ocagmdaki doktorlar adet gecikmesinn 11. Günü gel diyolar net cıkarmıs daha da mı cıkmıcak demstim ben 2. Günü yaptrmstım 45.36 cıkmıstı simdi 29 haftalıgım gec döllenme diye deger düsük cıkmıs
esmerella37 Negatif cnm benmde basıma geldi aynısı bembeyaz o kırmızı cıkan yerde cıktı demi kırmızı deglde beyaz cizgi bariz belli bende heycanlanmıstım saglık ocagına sordum baktı negatıf dedıler gercektende adet olmustum