Nslhnf 32+3 deyim aynı şekilde 5 gündür çok ağrım var sanki bir yere vurmuşum da morarmış gibi vajina bölgemde kemik ağrısı çekiyorum. Otururken yürürken yatakta dönerken.
Dün kontrolüm vardı, rahim ağzı uzunluğumu kontrol etti iyi olduğunu söyledi o yüzden endişeli bir durum değil dedi.
Şu an baş geliş görünüyor. Baskı kaynaklı,idrar yolu enfeksiyonu, siyatik ağrısı denilen ağrı kaynaklı olabileceğini söyledi.
Siz de kendi doktorunuzla iletişime geçebilirsiniz muayene olabilirsiniz içiniz rahat eder.