minik-2610 Kızlar selam 18 haftalık hamileyim bebeğim karnımda sertleşiyor ve ağrı oluşuyor bu durum normal mi ilk gebeliğim çok korkuyorum
piiremsesinannesiii minik-2610 canım ara ara bende de taş gibi oluyor karnım çok şiddetli dokununca acı vs hissediyorum hatta bugün dokunamadım bile acıdan karnıma ama 15 20 dk sonra geçiyo benim ve çok şükür bebeğimde bir sıkıntı yok 21 haftadayız
piiremsesinannesiii Rmysbyzt benim ağrıdan ziyade bi kaç dakikalık acılar ani hareketlerim sonucu oluşuyo olabilir