EsraEfe hadi yaa 😣 ben şu an 33+3 haftalık hamileyim. Ve hala kusuyorum. Sabahtan beri öldüm resmen. Tabi buna eşlik eden bel sırt ağrısı ve uyuyamama problemi.. Onun için sonrasında bari bebeğin dışarıda olucak ve daha rahat olucaksın diye düşünüyordum 😔 yine de sağlık herşeyin başı sağlıklı olsunlar da bebişlerimiz ve biz sonrası sonraaa 🤣🤣