Ndt emine1819 ilk hamileliğimdi normal doğum olmasını istiyordum ama gelmeyince doktor daha fazla bekletmedi
Yaprak_erdu Rapunzelinanasi ilk sezeryanımı 40+6 haftalıkken oldu gelmeyi bilmiyordum canım kızım şimdi 2 gebeliğim bakalım kaçıncı haftada olacağım
Kadriyeeren203 Ilk sezeryanım 37+2 de planlı oldu, şimdi 38+4te olcak nasipse. İlk doğumumda 30. Haftadan itibaren devamlı düzenli sancım olmuştu doktorum daha fazla beklemeyelim deyip oylelikle almıştı şuan bi sıkıntı yok o yüzden 38i tamamlatmak istedi doktorum.