Valla cnm bende Hatay’da yaşıyorum doktor sordum ikigun önce çoğu erkek doktor bir bayan doktor var iyi diyolar doğum için ama onada ulaşmak biraz zor sürekli bulunmuyor Muş ben iki kizimi Mustafa Kemal üniversitesinde doğurdum şuan hamileyim bundada doktor arıyorum hangisi daha iyi se ona gidecem durum varsa özel daha iyi tabi