Merhabalar bebeğim 1.980 Gr dün azcik bı su gelmisti hastaneye gittim ped koydular ama suyum gelmedi nst ye bagladilar sancım çıktı serum verdiler tekrar nst ye baglandim sancım azalmış görünüyordu hap verdiler bide ciğer geliştirici için iğne yaptılar haptan sonra nst de sancı çıkmadı eve gönderdiler.. bugün tekrar gittim ciğer geliştirici iğnenin 2. Dozunu yaptırmak için tekrar nst ye girdim sancım çıkmadı ama pedde suyumun biraz geldiği anlaşıldı kan tahlillerin yapildi yarın sabah doktoruma gidicem kizlar.. böyle suyu az gelip 35 e kadar dayananiniz oldumu :( kuveze gircek olması beni çok üzüyor:(