Demir2150 Beşik seçiminiz ne oldu ? Ben elelenin anne yanı oyun parkı beşiğini almayi dusunuyorm ama siz nerler dusunuyosunuz ? Hic şikayet yada memnuniyetini duydunuz mu ?
Soruyorumm Demir2150 bende ahşap beşiklerden var görümcemden almıştık ama kendim alsam almazdım bebiş doğduktan sonra fark ettim ki rahat değil sallanmıyor cok da dayanıklı gelmiyor gözüme
Simya Demir2150 baby plus un anne yanı beşiğini aldım ben chicco modelleri gibi ve daha kullanışlı youtubede cokça videosu var fiyatlar makülken bakın derim