Gercekgulbahar hamileliğin başından itibaren kullanıyorum ve şu an 23+4 üz kanama ve beze olmadı beze olması ck da normal degil deri yüzeyinde mi kalıyo acaba internetten videoları izleyip vurmaya çalış, ben kendime asla yapamıyorm eşim video izleyerek yapmayı öğrendi iğne ucunun girdiğini çoğu zaman anlamuyorum bile ben ama enjekte ederken hafif yakıyo bazen cok nadir morluklarım oldu ama 5,5 aydır öyle sürekli morluk bile yaşamadım iğne tutma şekli cok önemli cnm