SR2212 benimde adet öncesi kasık ağrısı gibi ağrım oluyor, sancım yok ama. 33. Haftadayım. 29dan beri erken doğum riskim var, bebek doğum pozisyonuna girmiş, progestan verdi doktorum 37ye kadar kullanmam gerektiğini söyledi, sonra bırakıp doğumu beklicez ama bu süreçte dikkat et dedi. Yorma kendini.