Nursl7 @Mrdnkizi temiz Bi hastaneydi yani acilinden anladığım kadarıyla ocağın 4 üne randevu buldum bakalım gidip görünce daha iyi değerlendirme yaparım
Mrdnkizi Nursl7 sana zahmet sorar mısın ya doğum kabul ediyorlar mı yani illaki o hastanede kaydımızın olması gerekiyor mu
Nursl7 @Mrdnkizi kayıt bulunması gerekiyor diye biliyorum çünkü acile gittiğimde doktor polikinliğe gel kaydını yapalım dedi