Drkmls Bu ara şehirdışına çok gidip geliyorum yani haftada 1. Galiba çok yorulduğum için bebeğimin hareketlerinde azalma oluyo galiba bebeğimde yoruluyo. Yarın doktor randevum var ama var mı benim gibi olan ? Bu arada 30 haftaya girdim.
Cannur Drkmls valla canım doktoruna söyle araba sarsar insanı yorar ama kotu biseyde olmaz korkma bazen benimkinin bile hareketleri yavas oluyor evde oldugum ve yorulmadıgım halde. Korkulcak birsey yok. Hayırlıı günler canım 😍
Deniz2961 Drkmls 32 haftada ıstnbuldan trbzna gttım kndı aracmla gittim her molada bol bol yurdum sıvı takviyesi i ıhmal etmedm
As06 Ben de 30.cu haftalarda ankaradan didim e gittim ıyı birsey gibi gezerken 4 saati bulmuş yurumemız aksama ustuste kanamam oldu cok dikkat et benim doktorum gidebilirsin demıstı yol cok yormaz yurudugun surece aralarda ama yorulma
Drkmls Cannur teşekkür ederim canım. Yarın gidicem bakalım doktora ne dicek. Ben çünkü 3 haftadır gisip geliyorum üst üste çok oldu yaa korktum bi doktorum yarın gel dedi.
Cannur Drkmls aynen git görün muayeneni ol ne diyorsa doktorun onu yaparsın ama icine hic bir zaman da korku alma evham yapma. Bu biz hamile kadınlar icin cok onemli