Merhabalar, genelde bu foruma yazdıklarımdan pek yanıt alamıyorum moderatörler aynı başlıkları defalarca kez en üstte sabitliyor bizim öğrenmek istedikleriniz kalıyor. Her neyse beşik yatağı ihtiyacımız için araştırma yapıyoruz yataş mı çilek mi hangisi daha iyidir bebek yatağında bilen deneyimleyen varsa yazarsa çok seviniriz 🙋🏻♀️