Mylifeem @1408 yalnış bilmiyorsam adatıp 8 küsürdü kuzenim 8 ocakta beyhekimde doğuracak onun yeni fiyatla olucak doğuma ama ne kadar bilmiyorum
1408 Mylifeem ben 11 ay önce doğum yaptım beyhekim de 4 bin di şu an tekrar hamileyim çok merak ediyorum fiyatları altından kalkamıcaz gibi
Pamukasln Bende 21 haftaligim takibimi jiner de remzi bey yapıyor dogumuda beyhekim Adatip medar sanırım ucuyle anlasmaliymis fiyata göre seçeceğim bende inşallah
1408 Pamukasln 11 ay önce beyhekim de doğum yaptım 4 dü 11 ayda çok artmamış şimdi yine öyle olur inşallah
Enfey 23 kasımda beyhekimde doğum yaptım 5600 dü doğum fiyatı öncesinde muane ücreti de verdim 415 lira toplam 6000 lira gibi bi fiyat ödedik
Enfey Bu arada adatıp 6500 medar normal doğum 7500 sezeryan 6500 lira bir ay önce şuan değiştimi bilemem