bademli_puding Kızlar 13+4 haftalık gebeyim ama iki üç gündür böyle sanki adet olacakmışım gibi bi ağrı var karnımın alt tarafında ama böyle şiddetli değil tatlı tatlı böyle arada ağrı giriyo sizede oldumj böyle yada rahim genişlediği ve büyüdüğü için normal mi
ArvenMom bademli_puding evet normal bende her gün oluyo hatta şuan bile korkulucak birşey yok rahim genişlediği için oluyor
busraninprofili bademli_puding bende 19+4 um 3 gundur aynisi bende de var. Rahim agrisi bu buyuyor bebislerr
Tusami bademli_puding 23 oldum cnm, o haftalarda bana da oluyordu korkmuştum ama normalmiş. Ne zaman çok yorulsam ayakta kalsam o zaman oluyordu , ayaklarımı yukarı kaldırıp dinlenince geçiyordu.
bademli_puding ArvenMom aslında tecrübeli olmam lazım ikinci gebeliğim ama ilkinde hem yaşım çok küçüktü hemde 9 yıl önceydi hatırlayamıyorum
bademli_puding Tusami inşallah ilk zamanlar insanda korku oluyo hareketlerini hissedemediğim için acaba iyi mi orda mı hayatta mı bişey oldu mu çok zor