Bakanlığın hala ölü taklidi yapıp tek bir açıklama dahi yapmaması. İki gün öncesine kadar abim doktor o açıklıyor diye benimde içim rahattı ayın 8 inde yapıldı bana da ama adamın birinin çıkıp otizm riski yüksek diyince tekrar abimle görüştüm yoğun oluyorlar anca döndü abim ikinci dozu yaptırma herşeyi karıştırdılar bize de çok gerçeği söylemiyorlar gibi hissediyorum dedi. Elim ayağım candan düştü eski aşılar tamam ama Kasım aralık aşılarının tarihi geçmiş ama yinede bile bile vurmuşlar insanlara