Hanımlar idrar yolu enfeksiyonunda kahverengi akıntı gelir mi ? Bugün idrar yolu enfeksiyonundan şüphelendim sabah lavaboda nohut kadar bi acık kahverengi akıntı geldi bir kere sonra birdaha lavaboya girdiğimde yeşil akıntı gelmişti iki gün boyunca da enfeksiyon için fitil kullanmıştım ? Doktora sordum “büyük ihtimalle sıkıntı olmaz ama kanama da yine de muayene gerektirir” demiş ben kanama geldi demedim ki akıntı leke şeklinde geldi dedim acaba gelme ihtimalinden mi bahsetmiştir anlamadım çok korkuyorum 😔