Kaç günde çıktılar acaba bizim 17 gün oldu doktor iyiye gittiğini söyledi oksijen desteğini çekiyoruz 7 8 saat kalabiliyor dedi normalde 37+1 de iken doğum oldu ama ultrasonda 2 hafta geriden geliyordu kilosu 2380 48 cm doğdu daha ne kadar kalır bilmiyorum doktor belki hafta içi gibi bi cümle kurdu çok üzülüyorum ilk başlarda bu kadar etkilememişti sanki ama zaman geçtikce içimden bişey kopuyor ağlama geliyor bana devamlı sizinkiler kaç gün kaldılar ne zaman çıktılar