Kucuk_melegim s23o merakla bekliyorum yarın söylerler 33 haftamdaym ama doktora 36 da randovum var bu gideceğim özel ebe
Tugbaysima Kucuk_melegim benim son ay iştahım çok açıldı ilk zamanlar dikkat etsem de fayda etmedi yani 58ile hamile kalıp 80deyim şimdi
Kucuk_melegim Tugbaysima sende bizdensin🤣 ben ilk 3 ay 3 kilo verdm sonra 18 hafta olduğumda almaya başladım
_ozlmm Kucuk_melegim benim bebeğim de önden gidiyordu karın çevresi ve doktor iri bebek olacak demişti 30 haftalık iken 1920 gramdı 37+2 de 3050 gram doğum yaptım hiçte iri değil ☺️önde gitmesi falan iri olduğu anlamına gelmiyor kafanda öyle düşünce olmasın bende çok olmuştu her gittiğim de iri denince ama sende olmasın ☺️ Arkadaşların da dediği gibi 4 kilo üstü iri oluyor ☺️
Kucuk_melegim _ozlmm anladim canim bizde 33 haftalik olduk yarın gidince kilosunu ogrenicem inşallah en son 1725 kgdi
kbralya01 Kucuk_melegim benim aylardır 2 hafta önden gidiyor kilosu da o haftaya uyumlu mesela en son gittiğimde 34 haftalıktım ama kilosu boyu vs 36 hafta ile uyumlu gidiyordu doktorda biraz iri tombik bi bebek annesi diyor 😂 genetik faktör bizimki şekerim yok annem hep bizi 3.5 kilo üstü doğurmuş ablam kendi çocuklarını 4 kilo doğurdu bende yapılı uzun bi kadınım doktor kendi de diyor genetik faktör önemli vs diye
Kucuk_melegim kbralya01 benimde annem 3.6 doğurmuş kardeşimi hepimiz oyle doğmusuz 28 kilo almış gebeliğinde bana hamileyken herhalde genetik
Pelgiz Kiloya takılmayın bence derim sağlıklı olduktan sonra zayıf iri ne fark eder ben ilk kızımı 3100ile cook kolay doğurdum ikinci doğum 4200oglum öldüm öldüm dirildim doğumda şimdi ucuncu gebeliğim ins şişman olmaz diye dua ediyorum
efemoms_ Pelgiz canım benim dün kontrol vardı bebiş basindan beri 2 hafta önden gidiyordu zaten 32+3 de kilosu 2540 geldi doktorum iri doğuma kadar 4 kiloyu geçer normal zor olur senin için dedi bende normal istiyorum ilk gebeliğim senin normal mi oldu çok merak ettim