atamomy çok teşekkür ederim canım çok sağol 🙏 lütfen öncelikle söyleyebileceğim şey kendini strese sokma ve kötüyü asla düşünme evrene güzel ve pozitif enerji göndermenin sana iyi döneceğine inanıyorum her zaman.. belirtiye gelirsek bende pco var hep 1 hafta geriden geliyordu 9 haftalıkken de gelişmesi yavaşlamıştı ama kalp atışı vardı üzerinden 2 hafta geçti ve komşum gelip yüzünün rengi atmış demişti sadece öyle şüphelendim başka hiçbir ağrım sızım yoktu hatta annemgil hep ölü canlıdan daha canlı olur derler zaten bide benim hamileliğimin başından beri hiçbir belirtim yoktu mide bulantısı,göğüs ağrısı büyümesi kasık ağrısı yani tek hamile olduğumu regl görmememden anlıyodum anlayacağın hiç hamile gibi değildim ama lütfen sen kötüyü düşünme gönlünü ferah tut ve her zaman dua et ben tek bir hataya düştüm rabbim bana evlat versin diye hep yalvsrdım,dua ettim,adaklar adadım,sadakalar verdim ama hamile olduktan sonra sadece şükür namazı kıldım ve dua etmeyi unuttum lütfen dilinden duayu düşürme ❤️🙏