Ayseozzeybek Haftaya kadar kızım olacak sanıyordum meğer içimde büyüyen bir prens varmış o sebeple isim arayışına girdim önerilerinizi bekliyorum 😍
arelbaby Ayseozzeybek bende kızım olacak sanıyordum 16.haftada kendini gösterdi erkek🙈 atlas yada eymen düşünüyorum :)
Sinemozy Ayseozzeybek biz Miraç ismine karar verdik beğendiğim isimler Kaan Göktuğ Yamaç Berktuğ Ayaz Yağız Eymen Yiğit 🌸
arelbaby Emmu yok dememişti doktorum birşey,erkek erken gösterir diyorlar benimki nazlandı göstermedi kendini 16.haftaya kadar dedik herhalde kız öyle :)
YagmurAnnesi Ayseozzeybek Bi kızım var bi oğlum adı Egemen 💙 Şimdi 3. Yolda o da erkek 😂 Çağatay düşünüyoruz galiba 🙄😂 yine de arayış içerisindeyiz.. Kıvanç ismi hoşuma gidiyor eşimden onay gelmedi.
Emnbhdr- Oğlumun adı asrın çınar ikinci bebeğim henüz belli değil..ama yağız ve yaman isimlerini de çok beğeniyorum yağız ve yaman bir delikanlı olsun derim hep 🥰
Egemooms Ayseozzeybek Biz 19. Haftada öğrenebildik canım şuan 22+5 olduk Ege 💙 koyacaz ismini bakalım Nisan 26 da doğum görünüyor hayırlısı inşallah 🙏🏻 sanırım Nisan hep erkek bebek
Nurrmerttt- Ayseozzeybek Oğlum olursa adını Ali Kamer koyacağım inşallah Allah nasip ederse 🤲🏼🥰💗 Size de fikir olur belki ☺️ Kayra Kuzey Poyraz Eşimin adı Mert adı gibi karakterine yansımış ☺️ Düşünebilirsiniz bunları da 🌸