Firdevs33 Kızlar hamileliğimin 7+3 haftasındayım. Lekelenme şeklinde kanamam oldu fakat çabuk bitti. Böyle bir durum yaşayan var mı endişelenmeli miyim?
2022bebeki Firdevs33 Kanama lekelenme her türlü doktor kontrolünde görünmenizi gerektirecek bir durum
Nermin1o Firdevs33 benimde pembemsi kanama oldu hemen doktorumu aradım progestan aldırdı ona başladım kanama kesildi