Sahinde Merhaba kızlar ben 5 buçuk aylık hamileyim bebegimin hareketlerini 4 aylıkken başlamıştım hissetmeye ama hep kasık bölgemde çocuk yani karnımın birazcık altında bu normal mi sizce bi sıkıntı olurmu kontrolumede daha var???