Reglim gittikten 5 gün sonra kist var diye doğum kontrol hapına başladım o 5 günde korunmasız ilişki olmuştu ve hap kullanırken de ekstra bir korunma olmadı. 1.5 yıldır gebelik istiyordum olmuyordu bu ay 5 gün geciktim ilaçtandır deyip ilacı bıraktım ama yine olmadım kızlar gebelik olabilir mi ya yada gereksiz bi evham mı yaptığım