Zeze34 biz de 9+3 kusma vesaire her şeye tamam da şu uyuşukluğum ne olur gitsin üzerimden 😪 kalkmak istemiyorum sürekli uyumak istiyorum hep yatayım hep uzanayım 3 yaşında oğlum var o kadar boşladım ki onu vicdanım çok kötü eşim ne kadar ilgilensede benden de bekliyor 3. Ay da geçer yazıyor her yerde inşallah geçer 😓