Nhli-59 bizim de ♥️ bugün kasılma gibi hissettim pıt pıt oldu içimde 😍 biraz iyi hissettim kendimi sabah bi kahverengi nohut kadar akıntım oldu.. çok korktum doktora sordum büyük ihtimalle sıkıntı olmaz demiş allaha şükür ama yine de iki gün sonra kontrole gideceğiz allahtan ondan sonra bebeğimin hareketlerini hissettim de içime su serpildi yoksa diken üstündeydim 😔 Allahım sen bebeklerimizi koru onları sağ saglim kucağımıza almayı nasip et💗🤲🏻