39+2 den selamlar kızlar 🫶🏻 Oğlumun bir an önce doğması için sabırsızlanıyorum ama bi yandanda doğum sancılarından korkuyorum, normal doğum isteyen ben epidural normal doğuma kaydım , daha önce epidural normal doğum yapan varsa yazabilir mi ? Süreç nasıl ilerliyor ? Ikınma hissi olacak mı ve sonrasında şikayetleriniz oldu mu acaba? ♥️