ezgusscom 2 gün önce göğüs hastalıkları Dr gittim çok şükür rahat ettim. Antibiyotik, öksürük şurubu ve nebülizatöre uygun şase verdi hamdolsun akşam uyudum 🤲 diğer şikayetlerim devam etse de gece boğmaca gibi öksürmüyorum. Dr öksürük geçmez ise göğüs hastalıkları uzmanına git demişti iyi ki demiş kaç gün perişan oldum. Siz de çekmeyin evde virüs salgını varmış herkese Rabbim şifalar versin 🌺