Kızlar benim protein kaçağı var bebeğin gelişimini engelliyor maalesef. 36+5 de gittim 3055 dedi doktor ama ultrason ölçümlerine pek güvenmiyorum. 34 de 2800 çıktı 36 sonu 3055 2 haftada az almış belki de daha zayıf. 38 sonu sezeryan olacağım 3 üstü olsun istiyorum neler yiyip içiyorsunuz. Şunu yiyorum yarıyor dediğiniz ne var? Şunları tüketiyorum
Muz, süt, pekmez, tahin, kaşar, yumurta, ceviz, meyve dışında öneriniz var mı