TugSozTan Aspenya44 teşekkür ederim yorum için 12 haftalık olduk inşallah yarın doktora kontrol edicek 🙏🏾
TugSozTan esmerella37 hehehe hadi bakalım bence de erkek şimdiden sünetti ne zaman yapsak diye düşünüyorum halbuki belki kız 😂😂
2022bebeki TugSozTan Anne hissederse çıkar 😍 ilk haftamdan beri erkek diyordum ikimiz de eşiniz gibi kız istiyorduk ama anne kalbi doğru çıktı 🐣 Rabbim sağlıcakla kucağıniza almayi nasip etsin