KeremikoBayky Selam 35+3üm henüz 🧿çatlamadım🧿 daha önce ergenlik vs hiç çatlamamıştım🧿 ama doğumdan sonra göbek gidince çatlaklar ortaya çıkacak şimdi gergin olduğu için belli olmuyordur diyolar. Yok mu tecrübeli çatlaksız anneler aramızda?
2Meyve- KeremikoBayky 25+0 şuan kızıma hamileyim hiç çatlamadım , birde 3 yaşında oğlum var oğluma hamile iken de hiç çatlağım olmadı . 22 yaş 😊🙏
Asim_Mehmet KeremikoBayky Bende de çatlak olmadı, 52 kiloyla hamile kaldım, 54 kiloyla doğuma girdim, 50 kiloyla doğumdan çıktım.
Fundayakut KeremikoBayky Valla bende 34+3 deyim toplam 8 kilo aldım daha çatlak yok çok şükür inşallah olmaz 😅🤣
Lavantakokusu64 KeremikoBayky ilk hamileligimde olmadi çok şükür doğumdan sonra sadece göbeğimin altında kasiklarimda izler oldu ha onlarda dikkatli bakmadığın sürece görünmüyor bile. Simdi 2. Hamileligim yine olmadı ama son haftalarima doğru ne olur onu bilmiyorum.
Sisife Ben de merak ediyorum. 33 hafta ikiz gebeyim karnım gerçekten çok fazla büyüdü ama hiç çatlamadım. Son 25 günüm çatlar mıyım bilmiyorum. Doğumdan sonra çatlamaz umarım
Likayolcusu Sisife maşallah size ben kızımda çatladım son hafta şuan ikizlere gebeyim umarım daha kötü olmaz 🤲
Merveofs KeremikoBayky ay annemi bilmiyorum ama sanki hafif hafif vardı ya, ben bir şey de kullanmadım çatlak önleme amaçlı
marnus KeremikoBayky ben de hiç çatlamadım. Bir şey de sürmedim. Bence genetik. Annem iki doğum yapmış hiç çatlamamıştı
2Meyve- KeremikoBayky ilk hamileligim riskli gebelik olduğu için erken doğum oldu 32 haftalık doğum yaptım ve 58 ile hamile kalmıştım 23-24 kilo aldım . Erken doğum sebeblerinin içinde ödem vs de vardi .
Sinem011 Asim_Mehmet 52 kiloyla hamile kaldiysaniz 54 kiloylada doğum yaptıysanız bebeğiniz kaç kilo dogdu
Lunaaa92 Asim_Mehmet sadece 2 kilo nasıl aldınız ? bebek bile en az 2,5 kilo oluyor bunun suyu, plasentası, göğüslerin büyümesi vs var çok şaşırdım
Sisife KeremikoBayky hiçbir şey 🤷♀️ doktorum genetik bu iş dedi. Kremler filan boşaymış. Duştan sonra soğuk sıkım hindistan cevizi yağı sürüyorum sadece ama onu da gebelikten önce de sürüyodum zaten
KeremikoBayky Fundayakut ben sizden tam 1 hafta öndeymişim 15 kilo aldım ama aşırı bi karnım yok çok ödemim var ellerim ayaklarım davul yüzüm özellikle burnum dudaklarım çok şişti baldır basene gitti kilo
Halalp Fundayakut beslenmen ve spor nasildi ikizim 30 kg almis 😅😅😅çok yemiş ama benim ilk gebeliğim on hafta oldu 800 gram aldim
KeremikoBayky 2Meyve- cilt tipide önemli tabi, kuru ciltler çok çatlıyormuş karma yağlı ciltler daha az belki hiç.
KeremikoBayky Lavantakokusu64 inşallah olmaz bundada. Sezeryan mı normalmiydi ilki arada fark olur mu acaba
Fundayakut KeremikoBayky Canım benimde ellerimde başladı ödem onun dışında iyiyim çok şükür bende 8 kilo aldım ama vücut olarak aynıyım bacaklarım kollarım vs 🤷🏻♀️ benimde karnım çok yok gören inanmıyor 8 aylık olduğuma 😅