2Meyve- Arkadaşlar ben istavrit ömrümde ilk defa yiyeceğim yalnız nasıl temizlenir nasıl tavada yapılır bilmiyorum . İnternete baktım ama kafasını bırakın felan yazıyor ya kafasıyla benim mide almaz sizler nasıl yapıyorsunuz bana yardımcı olur musunuz 😊
Deletedmom_29 2Meyve- Kafasını al içini temizle tavada pişir canım normal hamsi gibi kılçıklarını dikkat edin yalnız afiyet olsun 🌸
2Meyve- Angelmom_ internette diyor ki kafasını koparmadan pişirin diyor siz nasıl yapıyorsunuz ? Hamsi gibi kafasını koparıyor musunuz
duyguogretmen61 Canım hamsi ayıklamayı biliyorsan aynı şekilde ayıklanır. Püf noktası tam o iç kısımlarının bittiği yerde yarım üçgen şeklinde bir kılçık vardır. Onu almaya dikkat et. Almayı halledemezsen de yerken dikkat edin.