Merhaba bebeğin suyunun azalması ile bu haftalarda normal doğum yapanlar var mı? Devlet hastanesi takipliyim bi doktor suyun çok az dedi diğer doktor suyun sınırda dedi. Kilosu da düşük çıktı korkuyorum sezaryen yapmazlarsa bebeği riske atarlarsa diye çünkü doktor normal doğum olur dedi