Eda6 ben sürekli yedim ilk günden beri doktora da dedim yiyececeğim . çünkü duramıyorum burnuma kokusu geliyor. Şuan 31. Haftadayım iyi pişirip yiyorum ama miktarı abartmadan üç dilim gibi . Doktor da bana bir kan tahlili yaptı . Bebek için sorun olmuş mu diye ama olmuyor. Çiğ et yemek sorun olur onun teste baktı. Yakmaya yakın pişiriyorum.