597597 ben daha 3 gun once doğum yaptım. Doğum da başımda en az 10 kişi vardı tek sıkıntım dikiş lerim idi iğne vurdular ama uyusmadi iğneyi hiseettim ve stajyer dikti büyük ihtimalle canım çok yandı tek o konuda hiç memnun kalmadım tek kişilik oda da idim o yuzden oda konusunda sıkıntı yoktu başka sormak istediğin varsa cevaplayabilirim