_nihall Senaae hamileligimin ilk zamanlarindan beri kullaniyorum canim 3.5 du normalmis fakat gebelikde 3.5 altinda olmasi lazimmis o yuzden ilqc kullaniyorum 😊
Esra___ Senaae benim troid bezim alındı ilaca bağımlıyım en başından beri kullanıyorum doktorunun verdiği şekilde kullan Cnmm ilaçlarını ve kontrollerini aksatma hiçbir sorun yaşamazsın Allah’ın izniyle
Tiredmother Levotiron 100mcg kullanıyorum. 10+4 teyim iki hafta önce öğrendim bir haftadır kullanıyorum ilacı. Değerim 9 çıktı doktora göre çok yüksek korkuttu beni baya. Ay sonunda tekrar testleri yaptırıcam bakalım ilaç düşürmüş olacak mı değerleri
Nira Senaae kullanmaman kötü bişey olabilir lütfen doktorunuzun kullan dediği ilacı kullanın allah korusun sizin bu korkunuz bebekte zeka geriliğine sebep olabilir
Almanyagelini Senaae tsh bebeğin zihin gelişimi için çok önemli bir hormon, doktorunuz gerekli gördüyse kullanmanızı öneririm
Obsesifk Senaae kullandım düştü gebeliğimin sonuna kadar devam ettim doğumdan sonra geçti. İhmal etmeyin mutlaka kullanın
Obsesifk Bu arada genel bilgi olsun gebelikte tsh yüksekliği bebeği her türlü etkiliyor zihinsel ve fiziksel gelişimi üstünde kötü bir etkisi var o yüzden mutlaka doktorunuzun verdiği ilaçları kullanın. 🌺