berceste5155 Aygsmy alırsan kalıcı olur canım alma doğumdan sonra dökülüyor ben doğum yapalı 4 ay oldu baya döküldü sadece orta kısımlarda kaldı
beyzzsenturkk Aygsmy bende alayım dedim göbegimin altını aldım almaz olaydım simdi simsiyah cıkıyo allahtan azıcık almıstım dogumdan sonra dökülür dediler gerçi lazer düşünüyorum hiç dokunmuyorum
AyFa1608 Aygsmy bende de var aynı dert😔 zaten vardı göbeğimede falan pcosum olduğu için ama hamilelikte iyice çoğaldı kara kara bende dökülenleri duyduğum için dokunmuyorum hiç doktordan bile utanır hale geldim ama ellemiycrm😆
Merveneg Aygsmy ay bir tek bende öyle sanıyordum. eşim dalga geçiyor benden fazla diye😃 bebeğim doğsun ilk iş göbeğe de lazer e gidicm