Beybi146 Kızlar 10 haftalık gebeyim sürekli baştan beri sırt üstü yatasım geliyor vede yatıyorum bişe olur mu acaba son zamanlarda ya da karnın büyükten sonra sol tarafına yatılması gerektiğini duymuştum sizlerin yatış şekli nasıl
SaHil_Hayat Beybi146 doktordan duydum ben 6 aya kadar her türlü yatabilirsin ama sol tarafa yatmaya özen göster dedi 6 aydan sonra sırt üstü sıkıntı oluyormuş
Cananyildiz Beybi146 gebeliğin erken donemlerinde sorun olmuyor sonrasınsa zaten yan yatma ihtiyaci duyuyorsun bende 6. Ayıma kadar sirt üstu yattım
beyzzsenturkk Beybi146 karnın cıkana cocuk agırlasana kadar yatabilirsin ben 25-26dan sonra sırt üstü yatmayı kestim simdi 35 oldum istesem de yatamıyorum nefes alınmıyor cunku