Yaaa ben Bi şey duydum bu konu hakkında hazır biri sormusken bende sorim .Mesela doğum yapicak olduğun hastanede diyelim ki 5. Ayindayken doğum ücretini sordun istersen fiş kestirebiliyormussun sonrasında fiyat artsa bile sen kestirdiğiin fişteki fiyatı ödüyrmuşsun. Eşimin arkadaşı böyle yapmış fakat hastaneye göre degisiyorda olabilir böyle bir şey duyan var mi