biz 21+5’teyiz bugün ve baya bir şey aldık. Daha 7 haftalıkken hediyeler gelmeye başlamıştı zaten..
Buhün oda takımını da sipariş ettik..
Bebek arabası, oto koltuğu, puset, güvenlik kamerası, banyo ürünleri, biberon setleri, bakım ürünleri ( tırnak makası, bez, ağız mendili, tarak, pamuk, krem vs ) , battaniye ( ince - kalın) , ayakkabı, iç dış zıbın , çorap, nevresim takımı falan aldık.. Hepsini bir odaya topladım. Bütün eşyalarını da büyük bir hurç içerisine koydum ki ne aldım ne almadım kolayca bileyim.
Kendime de göğüs pedi, kremi, iç çamaşırı, lohusa gecelik ve pijama takımı vs aldım..
Şimdi bebeğin odasının tadilatını yapmak ve sonrasında eşyalarını yerleştirmek kaldı..