Kızlar salı günü zorunlu spinal sezeryan oldum. Perşembeden beri kafamın içinden doğru bı ağrı var omurgamda. kafamın içindeki kemikten basliyo boynuma kadar. sürekli yatmam gerekiyo diğer türlü ayakta çok agriyo kitleniyo boynum. hareket edemiyorum nefesim kesiliyo. çocukla doğru düzgün ilgilenemiyorum ya. böyle ağrı çeken oldu mu. ne yapmam lazım acaba nasıl geçer bu ağrı