Kızlar merhaba 13 haftalık hamileyim iki haftadır bebeğin eşi rahme yakın diyor doktor fitil verdi progestan iki hafta kullan gel sonra dedi ilişki yasak baştan beri ağır birşeyde yapmıyorum neden olmuş olabilir plesanta aşağıda olması zararlı mı birşey olur mu akıl verin lütfen