1asel-duru ilk doğumumda iki kez neşteri aynı yere vurdu ve hocam hissediyorum dedim öyle cırlamadım ama kadın doğumcuma çok güvendiğim için stres olmadım 2 kez söyleyince hemen genel anestezi yaptılar doğum bitincede uyandım. Daha önce de diş ameliyatı oldum genel anestezi ile 2,5 saate yakın ameliyatta kaldım ve orda da uyandm şuan ki takip doktoruma da bu durumu söyledim korkuyorum tekrar aynısı olur diye dedim bende de aynı şey oldu dedi… uyuşmamış bakın kadın doğum uzmanı uyuşmamış… yani uydurmasyon değil bünye meselesi olabiliyor 😉