Ilahem evin heryerini değerlendiriyorum🤗 bebek kıyafetlerimi yıkadım hava güzel diye dışarı astım leş gibi soba dumanı sindi üzerlerine, tekrar yıkadım evin içine ip gerdim gece koridor ve oturma odası arasına astım. Bugün de çocuk odasına gerdim, çamaşır Demir’i de kurdum seyrek serdim ki hemen kurusunlar. Dışarı sermem bir daha. Sizde gece demiri oturma odasının peteğinin önüne çekin öyle kurutun sabaha kadar kurur. Çamaşır olan odada durmayın arada camı açıp havalandırın bişey olmaz ALLAHın izniyle