Benimde sol tarafım çok ağrıyor. 34+1 olduk şiddeti giderek artıyor ve nefes zorluğu yaşıyorum. Hapşırık geldiği zaman özellikle çok sızlıyor. Böbreklerimi kontrl etmişti doktorum ağrım var diyince “Her şey normal gözüküyor, baskı ile alakalı olabilir” demişti