mucizebebek_ Momtheangel bizde bugün tam 10 haftalık olduk bakalım ikili testi ne zaman yaptırcaksınız acaba
cansualisa Momtheangel Allah yardımcınız olsun daha çok yollarınız var sağlıkla kavuşun ne ara büyüdük bizde zaman çok acımasız.
Sirine34 Miss5135 kız hiç geçmiyor zamann biz de 9+3 olduk herkes çabuk geçiyor falan diye yok anam tövbe geçmiyor zaman 😅
Miss5135 Sirine34 öle valla geçmiyor. İnsan ister istemez sürekli kendini dinliyor. Ağrı olunca neden ağrıdı, olmayınca neden ağrımadı 😁 eşlerin başı baya bi ağrıcak bu süreçte😬
Sirine34 Miss5135 aahah 😅 ağrıtanda biz olalım sağlıkla sıhhatle hayırla gelsinler inşallah benim bir oğlum var kız evlat çok istiyorum Rabbim hepimizin gönlündeki muradını versin 🥰
Sirine34 Papatyaa34 benim bu 2. Gebeliğim oğlum 3 yaşında erken doğdu 32. Hafta da inşallah bu minik hayırla zamanında gelir 🥲
Dnk Ay 10+2 olmuşuz. Dün ultrason günümüzdü. Zaman hızlı geçiyo diyenler yalan sölüyo 😂 sanki aynı haftada sıkışıp kaldım . Hayırlı sağlıklı bir şekilde kavuşuruz inşallah yavrularımıza 🥰🥰🥰
Papatyaa34 Sirine34 ya hayırlısıyla doğsun büyün bebişlerimiz 👼 inşallah benim ilk gebeliğim açıkçası biraz doğumdan korkuyorum 🥲
Beybi146 10+4 deyim bende kızlar dediğiniz gibi 9 ay geçmeyecek gibi sanki bulantı halsizlik iştahsızlık belki de enerjimiz yerinde olmadığından öyle hissediyoruzdur die düşünüyorum
Elif57 Beybi146 bende aynıyım kalkmadan yatıyorum hasta gibi.. kusma yoktu dünden beri o da var. Sanki geçmeyecek 9 ay geçmeyecek gibi 😓
Momtheangel Beybi146 bende kusma yok şükür ama bulantı halsizlik çok bide boğaz ağrısı çekiyorum 4 gündür bugün biraz iyi gibiyim 🥴
Momtheangel mucizebebek_ aynıyız 🥰 yaptırmıcam kızımda da yaptırmamıştım burun kemiğine bakmıştı doktorum
Bebegimmmm12345 Bizde 10 +3 teyiz. Dün akşamdan beri mide bulantıları başladı. Allah yardımcımız olsun zaman hiç geçmiyor 🥺