merhaba arkadaşlar. 30+4 haftalığım fakat gelişimi 1 hafta önde olduğu için 31 hafta olarak kabul ediyor doktorum. normalde aşırı akıntım oluyor başından beri, doktorum da normal dedi ama şu birkaç gündür ıslaklık farkediyorum iç çamaşırımda. yani şöyle söyleyeyim tam orta kısımda değil de kenarlarda, lastik kısımlarında oluyor ıslaklık. acaba kasıklarım terliyor olabilir mi? hiç ağrı, sızı, sancı falan da hissetmiyorum. nasıl ayırdedebilirim bilmiyorum. kontrolüm perşembe günü daha. sızıntı oluyor olsa ultrasonda farkedebilir mi doktorum yoksa farklı bir muayenesi var mı?