Edirne22 Kızlar adetim bu günle beraber 4gün gecikti evde normal test yaptım ama böyle belli belirsiz bir çizgi çıktı varla yok arası sizce böyle bir durumda bu testlerde hamile bile olsam şuan belli olur mu
selinsmother Ben adetim 2 gün gecikince koyu çizgiyle öğrendim yani 4 gün gecikince tabiki öğrenilir. Fotoyu buraya atın bakalım 🐣
Edirne22 Foto nasıl atılıyor burda onu bilmiyorm görsel işaretini tıklayınca parantezler falan çıkıyor