Burda yaz kış demeden bebekleri dışarı çıkarıp bir kaç saat gezdiriyoruz.doktoelarin şiddetle tavsiyesidir mutlaka doğumdan hemen sonra temiz hava alınmalı,bebekler için de cok çok faydalı. Ki burda kışın eksi yirmileri görüyoruz.. ben ilk bir haftadan sonra sürekli gezdim gezdirdim bebeğimj