Canim bende kullandim hatta dün bile kullandim, benimde sürekli enfeksiyon var gibi sürekli tekrarlaniyor, içini ferah tut doktor verdiyse bi sıkıntı olacağini düşünmüyorum yine aklinda soru işareti varsa doktoruna tekrar bi daniş 🤗 ağri belki bebiş büyüyor diye de olabilir naçizane fikrim 🤗